Otrolig ponny man har!

Var ju på tävling igår med Madonna. Det gick sjukt bra, trodde aldrig att det skulle gå, eftersom jag var så himla osäker på båda programmen. Min lilla ponny bland de stora fina hästarna.

Resultat

LB:3: Hon kändes väldigt spänd och blev lite dragig i munnen, mycket pga att jag var spänd! Kunde ju inte riktigt banan helt 100 så chansade nästan på vägarna haha. Men Madonna var duktig och lydig som vanligt! fick 67,88% och en andra placering!


visst ser hon liten ut? kul med ponnyfjordningen som kom 4a också!!

LA:3: Hon var jättefin, mjuk och arbetsvillig fick ett bra flyt på henne. Men dum som jag är så red jag fel väg! vilket gör 2p avdrag..men trots det så fick jag 68,38% och vann klassen!
bjuder som vanligt på väldigt fina mobilbilder... kanske ska införskaffa en bättre kamera!
vill ni se filmer frän tävlingen?





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback