Denna söndag...

Började dagen med att gå ut och mocka och fixa iordning stallet så det var klart för att ta in dom till kvällen.
Sedan bestämde jag mig för att tvätta transporten båda invändigt och på utsidan, det behövdes verkligen!
Sen så tvättade jag mammas bil också för att vara lite snäll :)
Efter allt tvättande så tog jag in Klinton och gjorde iordning honom för ett dressyr pass... han har utvecklats väldigt mycket bara på två dagar! Så himla roligt, så i höst kanske det får bli någon dressyrtävling för honom! Om han nu vågar gå i närheten av ett dressyrstaket... haha ;)  När Klinton var klar så tömkörde jag Titan lite. Han är ju så himla fin, skulle han varit större, typ D-ponny skulle han var grym! Otroligt fina, luftiga gångarter för att vara 114 hög (shettland blandis). Ska jobba med honom ordentligt med tömkörning nu,  till och med försöka få honom att börja trampa lite kanske? Mja vi får se om det går, får ta det som en riktig utmaning! :)

Efter allt slit så åkte vi iväg till skara för att hälsa på min underbarling Madonna! Idag visade hon verkligen humör, hon gilla ju inte Malin riktigt och det visade hon verkligen idag. Idag har hon även slutat få dropp och smärtlindring, åt idag 3,5kg hö och 1,5 kg lusern. Hon ska nu bara komma upp i normal mängd foder och hålla sig frisk, då kommer hon snart att få komma hem! Jag är helt inställd på att hon ska komma hem nu... det ska bara hålla sig bra, det ska de!





NU ska jag sova, upp hyfsat tidigt imorgon och ut till stallet igen. Är ju em vecka på praktiken så är bara hemma på förmiddagen! Sov så gott om ni inte redan gör det ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback