fullt upp!

Har det fullt upp med hästarna och praktiken... därför som det inte blir så mycket uppdatering. Direkt när jag kommer hem från praktiken typ vid 16 så är det dags för hästarna att ridas och tas hand om. Kommer typ in vid 20 tiden och är då helt slut...så det blir ju inte direkt att man sätter sig vid datorn då.
Idag har jag i alla fall ridit både Madonna och Klinton. Tränade programmen och nu kan jag dom typ, blir ju lätt att man blandar ihop dom! Men det ska nog gå bra, har ju en dag till att plugga in det på. Sen så är det ju en sen tävling och min första start är typ vid 16 tiden någon gång så hinner sätta mig med programmen och nöta in dom i hjärnan lite extra då med. Idag var väl ingen jättebra riddag direkt.. hästarna gick inte alls som jag ville, men jag är ganska trött såhär mot slutet av veckan så det kan ju vara de. Imorgon ska det ju gå bra, och speciellt på lördag!!
vädret har förövrigt varit helt underbart de senaste dagarna, helt snöfritt och varmt!




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback