den mest hemska veckan i mitt liv!

Åkte i torsdags, förra veckan in med Madonna till skara hästklinik, hon var så dålig att det kunde gått så illa att hon kanske inte skulle finnas i livet längre. Det blev en akut operation, buköppning.... Hon mår trots omständigheterna väldigt bra, nu ska det bara hålla i sig så att hon får komma hem! saknar min älskade ponny något enormt, finns inget bättre än henne! Jag har aldrig i hela mitt liv varit så orolig och ledsen.......

 

En mer detaljerad beskrivning av vad som verkligen har hänt med Madonna kommer upp inom kort beroende på hur Madonna mår och hur allting går med henne!




Finns ingen som kämpar så som du! Du klarar detta, du klarar allt!
-jag älskar dig!<3







Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback