Idag och igår

Igår. igår var Elvira här och då skulle vi rida, jag började och Elvira gungade lite. Sedan var det Elviras tur att rida hon skrittade något varv och sedan trav. Det blev kallt för henne och det var min tur igen. Jag började arbeta henne eller gå på tygel ;). Denise sa att jag skulle göra snabb trav och minde och snabbt gallop skritt och halt :).
Idag. Elvira sov över hos ig och nu är det idag. Vi gick ut i morses till hästarna, vi skulle gå till höet men hästarna var så söta vi sa hej och klappade dom. Madonna ville bara ha uppmärksamhet så hon typ bet Stumpan och bara sparkade i lufften så Stumpan skulle bli rädd. Klinton var inte i ladan eller vindskydet. Så vi gick till han och sa hej till han också. Sedan äfter några timmar åkte Elvira hem och Julia ska komma snart :). Vi ska rida så fort hon kommer typ ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback