update

Var ju hos Hanna i fredags till igår så det var därför det inte blev någon uppdatering. Vi käkade tacos, kollade på tv och myste. Sen på lördagsmorgonen så gick vi ner till stallet, Hanna red på Thomas och jag fick också prova lite. Fin häst när han väl kommer till arbete, han var ganska så stum i munnen och seg som attans. Men kommer absolut bli fin! Sen åkte jag hem och mamma red ut en sväng på Klinton, jag red madonna som inte alls gick bra igår, orkar inte berätta om det.... När Malin skulle rida på Titan så tyckte jag att han var lite oren i traven, gick in till stallet och kollade om han hade något i hoven men det hade han inte. Efter det var han jätte halt :( Kylde honom och lät honom sedan vara för att kyla honom lite senare igen. Senare på kvällen var han redan bättre:)
/Denise



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback