Söndag

Klinton: Red ut en sväng och han var helt gaaaalen, så valde att rida tillbaka istället för att bråka med honom. Hoppade några språng på 80. Och han var duktig utan att busa ;) travade av honom och var sedan klar.

Madonna:
Började med en ordentlig uppvärmning. sedan jobbade jag i skritt tills hon blev mjuk, funkar inte skritten funkar ju inget annat. När hon var fin och avslappnad travade jag några varv och sedan galopp. Lättare att få henne lösgjord i galoppen, samla henne och sedan rida framåt för att sedan samla igen får under bakbenen och hon hamnar inte på bogarna, som hon lätt gör annars. Red mer än en timme på henne idag för att jag hade bestämt mig för att det skulle gå bra! När hon gick som bäst och jag fick en bra känsla så travade jag av henne, lång och låg. Jag var helt slut, men Madonna hade säkert klarat av en timme till. Hon har en otrolig kondis den ponnyn!

Titan:
Eftersom han visade hälta igår så fick han ta det lite lugnare idag. Var ute och gick 2km men det var tillräckligt jobbigt tyckte han haha. Idag har jag inte sätt något konstigt med honom, lillskiten!

Har slängt ihop en ny header med klinton, syns den inte? tryck på f5:)

Ha det bra /Denise



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback