sjukling

Kände redan igår att jag inte mådde bra, ont i huvudet och halsen, sjukt seg kände jag mig. Och det var inte bättre imorses, så idag blev det ingen skola. Blir till att käka lite ipren och dricka te med honung så kanske jag piggnar till en aning. Hästarna behöver röra på sig, iallafall lillen och madonna. Tror att jag longerar lite passivt sen, det är ju faktiskt inte så jobbigt, bara dom får röra sig lite:) och Titan behöver verkligen det om vi ska få bort hans mage hihi.

Har iallafall släppt ut hästarna för ett tag sedan eftersom att mamma jobbar fm och då får dom gå ut jättetidigt om hon ska släppa ut dom. Möttes av ett glatt gnägg ifrån Titan, måste säga att jag redan älskar den lille jävulsponnyn!

/Denise




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback