Min dag /Denise

Har hjälpt Malin med hoppning utav båda de små ponnysarna. Har även ridit ut en sväng barbacka med mamma, hon på Madonna och jag på Klinton. Red inte speciellt långt, men det blev ganska mycket trav ändå, och klinton är så mysig att rida! även fast han kan få lite ryck ibland och bli rädd för allt och inget så är han bäst och mysigast, men också jobbigast haha ;)

Har även hunnit med att gå på bio. Hamilton gick jag och älsklingen på, jag vet inte om jag tyckte att den var bra eller dålig.. vet bara att jag inte riktigt tycker om den typen av filmer. Men Mikael Persbrant är bra och det är väl det som gör filmen bra, haaha ;) När vi kom hem så gick jag direkt till stallet och gav hästarna kvällis, mös lite med madonna också som redan hade lagt sig ner<3 gulleponnyn!

Tänkte nu lägga upp lite bilder på min knashund, som älskar att busa i snön.
Ser ju inte helt normalt ut, det ska ni få se! :)

kramis Denise
fina tjejen<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback