Fina hästis!

SLutade skolan vid vanlig tid idag, efter tre någon gång. Så kom Hampus och hämtade mig,
åkte runt lite i stan och kikade och köpte ett fint halsband till Kila, rosa såklart!

dååååålig bild! men visst var det fint? :D

Väl hemma så gick jag ut till stallet och fixade. Sen så tömkörde jag Titan, måste variera hans träning lite så han inte tröttnar :) men shit vad pigg lillen var idag, väldigt fin också! Hans steg är otroligt fina! duktig ponnnii<3

Efter det så red jag dorkis. Bytte till ett annat träns idag, samma modell men ser annorlunda ut emot det andra.
Trodde inte Madonna skulle vara annorlunda med det tränset, men det kändes knappt som Madonna i början. Hon brukar vara ganska tung och liksom försöka hänga sig lite i handen, men nu så var hon lätt! Trodde att hon hade lagt tungan över bettet först så bad mamma kolla, men det hade hon inte. Red vidare och efter ettt tag så var hon helt underbart fin! Bästa känslan på länge :D Att ett tränsbyte kunde göra så mycket! + att det i princip är likadant, bara att det inte ser likadant ut. Jobbade på den förvända galoppen och hon var superduktig!

Klinton fick sig ett litet enkelt pass med mamma idag :)

Här har vi Madonnas träns från lyckås!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback