dagens stallet.

tränade malin lite innan jag skulle rida mina två. måste säga att hon gör stora framsteg! gick riktigt bra :) och stumpan håller på att bli så himla fin, sjukt kul att se deras utveckling :)
lite sööt  är hon allt ;)
sen så red jag madonna, ganska lång, låg, skänkelvikningar och öppna för att få henne riktigt mjuk och fin :) mycket ökningar och samling också för att verkligen få under hennes bakben. var ju inget direkt ansträngande pass för henne, men tar i lite hårdare imorgon och tar upp henne i formen och får henne som jag vill ha henne.
med klinton jobbade jag ungefär på samma sätt, fast detta var ju en aning jobbigare för honom ;) imorgon blir det nog ut med lille killen, han behöver det :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback