Tolkning med Mamma & Stumpan! Hej igen!

Idag åkte Ella hem hon sov över 2 nätter och åkte hem idag. Vi var i halmen och byggde en koja. Det var mycket brädor och en lång blå grej :). Den där blåa grejen la vi över så det blev ett tak och mysigt. Kila kom och hoppade upp på halmbalarna och jag tror inte Denise visste det men sen hoppade hon ner mor kojan och sprang sedan iväg. Vi skulle rida så kom ellas pappa :(. Fasst jag fick rida senare :). Jag gick in och hade inget att göra som vanligt och sedan frågade jag om jag och mamma kan tolka? Javisst, det gjorde vi :). Vi red ut på vägen men det var stenigt och då gick vi in padocken eller vad det heter och travade och skrittade. Mamma satt först i boben. Jag travade lite med Stumpan och så var det mammas tur. Hon red någon annan stands och travade på hemvägen galopperade hon. Då sa jag Wiiiiii!. Och in padocken så red jag och skrittade.


Lite andra saker

Jag och Ella gjorde pannkakor i morses.
Jag galopperade barbacka på Titan idag.
Jag skriver i bloggen.
Jag kanske lägger upp en bild på kojan imorron :).

 




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback