Snart sova

Har börjat med förmiddag på praktiken nu så är hemma på eftermiddagen, vilket jag tycker är bra!
Idag har jennifer varit här och ridit Titan, hon mockade alla boxarna också, så snällis!<3
Jag har ridit på Madonna, hon var inte jättefin idag men helt okej ändå.
Vill ja ha den riktiga känslan på henne, men det får man jobba för!
Klinton red jag ut och mötte hampus när han gick hem från bussen,
och han var faktiskt väldigt snäll idag, inget fjantande!
BLev ett väldigt snabbt och ihopslängt inlägg men det får ni leva med,
lovar att fixa iordning bloggen mer i helgen eftersom hela designen har rasat ihop :(
Nu måste jag sova börjar praktiken 06:30... godnatt!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!!

Här lyser solen idag, vad har ni för väder??

Hoppas din dag blir bra :)

<3

2012-02-28 @ 14:07:26
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej!

Såg nyss en film där du (är det rätt?) hoppade ett stigsprång på 145 med en ponny.. Det var ju ganska länge sen, men är ponnyn såld?



/ Julia

2012-02-28 @ 19:11:57


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback