Resultat från tävlingen.

LB: Hade inte så jättestora förväntningar på placering idag, eftersom att jag tävlar mot de stora hästarna nu. MEn tyckte hon kändes fin på framridningen. Väl på banan så var hon lite spänd fick inte henne riktigt som jag ville. gjorde lite taktmissar och i den ökadegaloppen bytte hon galopp? har inte hänt på flera år! men det var ju helt klart jag som tappade balansen lite på henne så att hon ramlade över i den andra. Annars var det inte så mycket mer att klaga på. :) fick 66% och vann faktiskt den klassen, trodde jag aldrig! Min duktiga ponny!!!!!

LA: Hann att bli iskall innan jag skulle upp och rida fram till LAn, kände knappt mina fingrar, men var noggrann med att få Madonna ordentligt uppvärmd iaf! Fick henne hyfsat fin på framridningen. På banan gör Madonna allt rätt, hamnar dock lite under lod ibland vilket ger lite lägre poäng. Fick 65% vilket var helt okej det med! Kommer två, efter Steffi, som red Linns fina häst, de fick också 65% men något poäng mer än oss. Helt okej första tävling:D otroligt nöjd med Madonna som sköter sig utmärkt! finns ingen bättre ponny<3

Bilder + film kommer upp sen om jag lyckas få över det ifrån mammas mobil!



Kommentarer
Postat av: Sofie Pettersson

Bra jobbat kusinen! Så ska det se ut :-)

2012-02-05 @ 20:47:42


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback