Min dag

Är hemma, skulle egentligen sovit hos Hanna men sen ringde Hampus och sa att vi skulle iväg tidigt imorgon så det blev inget med det. Men har iallafall varit där och träffat mina tjejer i stort sett hela dagen :)
Var först nere vid Tobermorey, Hannas häst, red lite och Hanna gjorde iordning hans box osv. Han såg väldigt mycket finare ut nu när Hanna red honom, än vad han gjorde sist jag var där. Hoppade upp och kände lite på honom, och han var mycket mer framåt och mjukare. Dock är han väldigt bekväm av sig och försöker komma på dumma undanflykter för att slippa jobba. Typ som att backa, springer iväg och typ rymmer ifrån arbetet. Men mot slutet så fattade han att det inte går att smita undan och blev väldigt mysig. Nästa gång jag är där har jag väldigt stora förväntningar på honom haha ;)
lite bilder ifrån dagen :)

hanna och tompa!

ponnyn sune, har inte träffat på en ponny som är så lik min leo! men leo är finare såklart ;)

an av dom fina hingstarna!

en gosig åring, syns det vem som är pappan? ;)

en till åring :) med krullig man, sött!

ännu en åring :) lite speciell med ett blått öga.

dräktiga ston fanns det också!



en av de små getterna som traskar omkring på deras gård, urgulligt!

sist och även minst, lilla söta blondie! :)

nu ska jag sova med min man och hund, upp tidigt imorgon!
Gjort några tidsinställda inlägg som kommer upp imorgon på fm :)





Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så mycket :)

2012-02-16 @ 09:32:42
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: tessan

svar: vad bra! ;) hihi



sista bilden var ju bara för sööt :')

2012-02-16 @ 14:04:38
URL: http://tessanszansa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback