inget liv

Känns som att jag inte har något liv längre nu när man jobbar em! kom hem sent igår kväll och vaknade typ halv 12 idag, bara ut och fixa stallet och rida. Mockade bara MAdonas och Klintons boxar, för Jennifer ska komma ut och fixa med Titan idag. MAlin kan för en gångs skull mocka sin egna hästs box, så lämnade den åt henne. Red bara på Klinton idag, och han var duktig, tränade mycket på samlingar och ökningar. och han samlade sig jättebra. Mamma får ta sig en skritt tur på MAdonna senare sen. Känner mig något stressad. för jag duschade precis. Måste ner och äta föna håret och göra iordning allt inför jobbat ikväll. seeeegt säger jag bara! börjar ju jobba om cirka en timme. usch! men det är bara att köra på.... ha det så gött! denise :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback