Helg + Lov!

Blev tyvärr inget bloggande igår, men kul att många av er var inne och kikade ändå. :) Vaknade typ vid halv 10 iaf och då gick jag till stallet direkt och mockade. sen red jag Titan lite snabbt, bara för att han skulle få röra på sig. Malin kommer att få rida honom idag,för imorgon ska dom hoppa pay and jump på karleby,det blir höjderna 40 och 50, ska kul att se! Efter det så red jag Klinton, som var jätte duktig :) hoppade några språng med honom eftersom att han också ska med och hoppa imorgon. vet inte riktigt vad jag ska ta förhöjder men kanske 80,90 eller 70,80:) Madonna red jag bara lite vanligt på, mycket övergångar osv för en lydig häst:) sen lite förvänd galopp för att få bättre styrka i hennes galopp.:) När jag kom in så satte jag mig vid datorn och sökte sommarjobb på volvo, hoppas på att man får ett jobb! Sen var jag tvungen att åka iväg till volvo, så det var därför jag inte hann blogga igår:(

Ifall ni läser flera bloggar och vill veta när dom blir uppdaterade? Bli medlem på http://www.bloglovin.com/. Där ser du när de bloggar du följer uppdateras :) Tryck på knappen upp till höger "följ bloggen med bloglovin" för att följa mig :)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback