gårdagen och idag

Igår så var det tänkt att jag skulle rida klinton och klippa madonna men hade ju prov idag så det blev ingen klippning igår, fick plugga istället. Red i alla fall Klinton, hoppade lite, där det inte var för hårt och halt, och han var jätte fin!!!!! hoppade lite på volt och han höll sig i rätt galopp, brukar alltid byta ibak. Men det gick jätte bra! :D

Sen så red jag även lilla Titan också, vill egentligen inte göra det eftersom jag är rätt så förstor för honom. Men han måste röra sig lite han med. Så red lite barbacka på honom i skritt och trav.
Madonna fick vila sig lite igår :)
Idag så red jag bara Madonna, som var superfin! Det var skitkul, med jättekallt :( kändes som fingrarna skulle gå av! Red lite förvändgalopp, skänkelvikningar och övergångar, som sagt så var hon jättefin! <3 Klippte halva henne också, resten tar jag imorgon;) gött det ska bli med tre hästar som ska få lite motion.
Imorgon är det även sista skoldagen i skolan.... sedan börjar praktiken på måndag.
Nu: mys med älskling<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback