Första dagen på praktiken

Idag har jag varit och praktiserat på volva powertrain, och det gick väl bra :) lite långtråkigt men.. var där från 8 till 15:06, imorgon börjar jag 15:06 och slutar typ vid 12 på natten. Så får rida och sånt på fm.

Idag så fick titan nya skor, han var så snäll så! Sen så ville jag att Malin skulle rida honom men hon ville nte det för att det var så kallt ute.. lat som hon är! Så jag fick rida lite på honom, han måste ju röra på sig lite. Han var jätteduktig, pigg och glad :D
Mamma red på klinton, som skötte sig fint han med!
Imorgon ska jag rida både Madonna och Klinton innan jag åker och praktiserar:) Sedan ska Malin iväg till kulis och rida lektion på Titan, tyvärr så kan jag ju inte följa med :( menmen.. bara 38 dagar kvar på praktiken så det är bara att kämpa på!
detta vann jag igår. förstapris i LB och andrapris i LA. grillbestick haha, bättre än en ryktborste i alla fall! ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback