De senaste dagarna

Haft det lite stressigt de senaste dagarna, var ju i göteborg både igår och i fredags. innan de har jag varit tvungen att fixa med hästarna och stallet så har inte hunnit uppdatera tyvärr. Har iaf haft en grym helg i göteborg med de bästa! Har otroligt nog inte köpt så mycket.
På fredagen köpte jag faktiskt bara en sak och det var dyon tränset med clips, äntligen köpt det! Men fick dock inte med mig något hem för att dom inte finns i sverige för tillfället. Skickas hem till mig sen när dom kommit in. Längtar ihjäl mig! Klinton kommer bli dösnygg i de!
På Lördagen var jag ju där med köpte jag mig en brun Gpa kavaj, blåa whitaker benskydd, spön, två pannband, och kingsland strumpor. Blev inte så mycket men det gick ändå på några tusingar!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback