lite sleten!

Igår kom hanna och jennifer ut på morgonen och väckte mig och hampus.. haha gissa om jag blev chockad? visste att dom skulle komma men räknade inte med att dom skulle komma och väcka mig på morgonen! haha ;)
Vi drog ut och red en sväng med klinton, madonna och stumpan. Madonna var lagom knäpp som vanligt.. så hon fick gå några varv i paddocken när vi kom tillbaka för att slappna av lite.

Ja det kom även några och provred leo igår. Det gick över förväntan! Leo var hyfsat lugn och skötte sig bra.
Så vi får se hur det blir nu med honom, min fina älskling! <3<3<3

Eftersom att hanna och jennifer sov här inatt så tog vi en liten runda idag med, fast utan madonna! ;)
Så tänkte dra ut och rida ett riktigt lösgjörande pass med henne nu, vill att hon kommer tillbaka i sin fina form som hon hade för några veckor sedan!

världens absolut finaste ponny, leo!<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback