fixelura

då var midsommarafton över, jag och hampus var nere i varberg och firade detta med hans familj. helt okej faktiskt! :)

men nu är man hemma igen och kör på som vanligt ;) idag ska jag rida madonna och leo. klinton vilar idag och skrittar/travar igång lite smått imorgon. tänkte på två dressyrpass med både madonna och leo. båda två börjar bli riktigt fina nu, så kul att rida då! vill ju typ inte sluta, haha ;)

ska även fortsätta sätta upp staket runt paddocken, och fixa lite med taket inne i stallet. har ju att göra!

och eftersom att vädret är asnajs idag så kommer jag även fota hästarna i mängder, iaf på leo nu innan han åker.
så håll utkik!




Kommentarer
Postat av: jennifer

nuuu har jag hållit utkik ett jävla tag :(:(:(

2011-07-27 @ 13:02:11


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback