en helt vanlig torsdag

var och vaccinerade klinton en snabbis idag.
och bestämde tid för bes. för leo på måndag... om han är bra, som jag tror att han är! så kommer dom och hämtar honom på tisdag och han åker till trollhättan i en månad för prov.

jag kan verkligen inte fatta att min leo troligtvis kommer att åka, hatar känslan!
men jag vet ju att han kommer ha det bra där, och jag har inte samma tid för honom längre som jag hade förut så det är ju lika bra.

idag så mös jag och leo lite. skrittade ut barbacka med hackamore så han bara fick äta gräs. och jag tänkte på alla minnen som man har tillsammans med hono, kommer aldrig glömma denna fina tiden vi har haft!
kommer alltid älska dig!



Kommentarer
Postat av: kvist

Åh lillen :( fy vad jobbigt.. det är ju ganska snart ändå :(<3

2011-06-24 @ 08:42:18


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback