dags att uppdatera lite kanske?

har inte uppdaterat på ett bra tag så kände att det var dags för det!
lovar att det blir mycket utav det på lovet sen, när man har den tiden ;)

igår avslutade jag mina ponny år på madonna, som jag även började dom med!
hoppade ld+5 och lc+5. ld fick vi ett pet på tvåan, gick lite snabbt och fick inte tillbaks henne tillräckligt så det blev lite flakt. sen i lc,n som jag  egentligen inte hade några förväntningar på gick så himla bra, och vi gick dubbelnolla! så det kändes gött att avsluta det hela bra, och jag var så himla nöjd med min ponny som inte alltid vill som jag, men som skötte sig bättre än någonsin! vann den klassen och blev klubbmästare för privatponny
även detta året ;)
malin hoppade 40 på henne innan så hon fick ha renhorn och tomteschabrak
 på sig och fick behålla det när jag red också. ;) min lille stjärna<3



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback